Thursday 2 October 2014

I FEEL I'M IN LOVE..AGAIN..!



I feel I'm in L.O.V.E again..waaaa bahagianya sama macam dalam gambar kat sebelah tu, u olllssss jangan jeles tau. Nak tau kenapa? meh sini nak cite.

sebenarnya saya dah jatuh hati dengan 'dia', tapi malu la nak cakap. Macam mana ni.hurmmm, ada tak sape-sape boleh tolong? Saya baru je berkenalan dengan 'dia' tahun ni semenjak disahkan hamil..syukur sangat. hari-hari mesti jumpa lau tak rindu, badan rasa lemah je, tak de tenaga langsung. Hidup pun tak bermaya. No feelinglah kata orang puteh.

Nak tau tak siapa 'dia'? nak tengok gambar ke..nak tau name je..ke nak dua-dua skali? haaa cepat comment..sabar ya.

Baca biodata 'dia' dulu

NAMA PENUH: ENERGISING SOY PROTEIN ISOLATE POWDER
NAMA MANJA: ESP
KETURUNAN :PROTEIN SOYA SEMULAJADI
SIFAT BAIK : NON-GMO (NON-GENETICALLY MODIFIED ORGANISM)

Ini la dia ESP, cantik tak kak P?





Hanya mereka yang dah mencuba ESP je tau betapa bestnya ESP ni..'berangan sambil tersenyum membayangkan kelazatan,kesedapan, dan kebaikannya'.

Anda mesti tertanya apa yang best sangat ESP ni, banyak je jenama lain di pasaran kan. Sebenarnya saya ni memang suka susu soya. Bukan main lagi dulu beli berkotak2 simpan,pantang ada promosi mesti beli siap bawa bekal pergi kerja..hehehe..gila soya katakan.

Tapi masa tu suka sebab rasanya yang sedap dan terpengaruh dengan cakap-cakap orang minum susu soya kulit boley jadi cantik, betul ke? tak fikir pun soy GMO ke, gula terlebih ke apa ke..tau minum je.Teruk betul kan..hehe.


KEBAIKAN ESP

ESP merupakan makanan tambahan terbaik untuk ibu hamil macam saya ni..ya la..semua nutrien yang kita makan diserap oleh bayi dalam kandungan, mestila nak yang terbaikkan untuk anak kita kan.

Tiap2 pagi semasa breakfast saya ambik 1 sudu ESP campurkan dengan kurma..Ya ALLAH nikmatnya rasa, tak terkata, sedap sangat..anda pun boley cuba. Lagipun kurma kan pemakanan sunnah memang baik sangatlah untuk ibu hamil.






Bagi ibu menyusu yang minum ESP ni badan rasa cergas dan bertenaga je, dah la susu badan semakin pekat. baby lak cepat kenyang tau, nak tau kenapa?

Sebab komposisi terbesar dalam susu ibu adalah protein, jadi bila ibu mendapat protein yang cukup, susu ibu yang dihasilkan pun menjadi pekat dan berkualiti.waaa..senagla nak menyusu lepas ni.

mana nak cari sebijik twin macam ESP ni, extra benefit untuk ibu dan anak lagi.

ESp ni boleh mengurangkan rasa lapar, sesuai sangat untuk mereka yang ada gastrik, nak berdiet dan berpuasa.

Istimewa untuk mereka yang nak kulit cantik dan tona kulit sekata, ESP boleh membantu anda kerana protein merupakan makanan sel.

Ramai yang mengeluh parut jerawat susah nak hilang, makin hitam ada la..gerammmnyaaaa! sebabtulah pentingnya pengambilan protein untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tu.



KENAPA NON-GMO (NON-GENETICALLY MODIFIED ORGANISM)


Di panggil NON-GMO (Non-Genetically Modified Organism) kerana soya yang digunakan oleh shaklee ni tidak diubah suai secara ginetic bermula daripada benih sehingga cara penyimpanannya, di samping penggunaan ramuan semulajadi dan berkualiti tinggi.

"SOYA NI PRODUK ISRAEL, BOLEH MENYEBABKAN KEMANDULAN, KANSER DAN PELBAGAI PENYAKIT..BAHAYA!"

Ni la yang dikatan
 RUMOURS ..Harap bertenang ya, sebenarnya ramai yang tidak tahu. Bukan soya yang menjadi penyebab semua penyakit ini.

Anda suka tempe tak? tempe ni makanan keturunan nenek moyang bagi mereka yang berketurunan jawa dan bahan utamanya adalah soya. Berpuluh-puluh tahun mereka makan soya ada ke sebarang penyakit buruk yang menimpa mereka,malah menjadikan kita sihat dan bijak adalah.



KEBURUKAN SOYA GMO






Produk soya (GMO) merupakan produk yang telah diubahsuai genetiknya, serangga pun tak lalu nak makan tau. Tapi malangnya yang menjadi mangsa manusia yang tak tahu apa-apa dan terus menerus menggunakan produk GMO ni.

Ya la dah murah, sedap lak tu, sape yang tak nak kan. Hargailah kesihatan kita kerana pengubahsuai GMO boleh menyebabkan allergy, toxin, dan potensi kanser. Dah tahu keburukan GMO selepas ni pastikan anda membeli produk yang berlabel non-GMO sebab sekarang ni banyak produk GMO di pasaran terutama soya dan jagung.


I FEEL I'M IN LOVE WITH ESP

Alhamdulillah saya bertuah sangat berkenalan dengan ESP ni "the best soy protein in the world", dah la harga mampu milik..xmahal pun. tahan lama lak tu..satu keluarga boley minum tau tak kisah la lelaki ke perempuan semua boleh. no wonder la ESP ni merupakan hot item dalam banyak-banyak produk shaklee dan yang paling gerammm tu..selalu je sold out!

Cubalah segelas ESP hari ni, anda pasti jatuh cinta sama macam saya..hehe

Jadilah pengguna bijak, pilih lah protein dari sumber soya non-GMO.

PENTING! SOYA DARI SUMBER GMO meninggalkan penyakit berkaitan KANSER DAN ALLERGY,
 tak takut ke?

Dapatkan TIPS CARA MEMILIH PROTEIN SOYA YANG BERKUALITI TINGGI di sini.

Sempena bulan Oktober ni ada promotion ESP Buy 6 FREE 1..TERBAIKLAH! Memang berbaloi-baloi jimat, rugi tau tak grab masa tengah promotion nih, murah sangat-sangat dah tu. Tak kan nak tunggu sampai SOLD OUT LAGI!








Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Hubungi saya untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Huda
Shaklee ID: 1163949
010-2603654












0 comments:

Post a Comment