Friday 24 October 2014

ESP PROTEIN SOYA TERBAIK!!!

Salam Maal Hijrah, saya doakan sempena tahun baru ni kita semua bangun bersama azam baru. hari ni saya nak sambung berkongsi kebaikan yang saya dan pengguna lain dapat hasil daripada pengambilan ESP (Soy Protein Isolate Powder).

Alhamdulillah banyak kebaikan yang saya dapat setelah minum Esp ni sebagai ibu hamil, klik disini. Sebenarnya ESP ni bukan untuk ibu hamil dan menyusu je malah ia amat bagus untuk semua peringkat umur tidak kira lelaki atau wanita. Ya la ESP ni kan 'PROTEIN' utama dalam pembentukan organ dan tisu badan. Dan yang penting ESP terdiri dari kacang soya Non-GMO klik disini.




KEPENTINGAN PROTEIN

Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi. Maka setiap organ kita memerlukan protein.

KEKURANGAN PROTEIN

Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, darah dan hormon, dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian.

APA ITU ASID AMINO?

Protein terdiri lebih daripada 20 jenis asid amino yang setiap satunya akan menghasilkan jenis protein yang berbeza mengikut kepada keperluan protein dan enzim yang diperlukan oleh tubuh manusia.

Terdapat asid amino tertentu yang dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia. Ini dikenali sebagai asid amino tak perlu. Manakala asid amino yang tidak boleh dihasilkan oleh manusia dan harus diperoleh dari sumber pemakanan dikenali sebagai asid amino perlu. ESP Shaklee menyediakan kesemua asid amino perlu tersebut.

Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali identity preseved Program (IPP). Ia memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetic, daripada benih sehingga kepada pengeluarannya.







MANFAAT UTAMA ESP

AWET MUDA
* Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ kulit, gland dan lain-lain. pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

BAIK UNTUK HORMON
* Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan Isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

BAIK UNTUK PROSTAT
* Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia membantu memusnahkan radikal bebas didalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser.
* Juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, monopaus dan pembesaran prostat.

KULIT REMAJA
* Merasang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit, kepejalan otot, mempercepatkan penyembuhan luka dan membantu memudarkan kesan parut.

PEMBEKAL TENAGA
* Membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun. Dengan ini ia membantu anda untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.

MEMBAIKI PIGMENTASI
* Membaiki masalah rambut seperti rambut beruban dan gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

MEMBAIKI MEMORI
* Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.


TESTIMONI PENGGUNA ESP





















Sekian,

Thanks for reading

Bagi anda yang berminat untuk mendapatkan ESP boleh hubungi saya, sempena bulan Oktober ni ESP ada promosi tau.

BUY 6 FREE 1
GRAB IT NOW!!! SPECIAL PRICE & FREE GIFT!!!!




                           Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Contact me for:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

HUDA
SHAKLEE ID: 1163949
FREE TIPS KESIHATAN DAN KECANTIKAN CLICK HERE














0 comments:

Post a Comment