Wednesday 14 January 2015

SET BERPANTANG DAN MENYUSU YANG OHSEM

Assalamualikum kepada pembaca blog ummirasyiqah, dah lama saya tak onlinekan diri di blog ni..maklumla br habis berpantang.

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi dengan izinnya saya selamat melahirkan puteri sulung kami pada 17 November 2014 jam 2.25 petang. So, hari ni saya nak kongsikan pengalaman saya yang sangat OHSEM semasa berpantang.

NUR RASYIQAH HADIRAH BT MOHD RAFIZAN

Sebenarnya saya telah menggunakan set ni semenjak mengandungkan syiqa lagi KLIK DISINI dan masih percaya untuk terus menggunakan produk ini sehingga sekarang disebabkan keberkesanan produk ini yang selamat dan semulajadi.




Haaa..sementara Syiqa masih tido ni jom saya kongsikan manfaat disebalik supplemen yang saya amalkan ni dan semoga boleh menjadi rujukan dan panduan kepada ibu-ibu diluar sana yang masih lagi tercari-cari set berpantang.





FUNGSI SET BERPANTANG DAN MENYUSU







Sebagai seorang ibu yang baru melahirkan anak pertama saya risau sangat..ya la sebelum ni banyak dengar cerita orang macam-macam perkara boleh berlaku dalam pantang ni, anak jaundis la (kuning), luka lambat sembuh, susu takde, bengkak susu, ibu sentiasa stress dan tak bermaya, badan gemuk dan mengeleber sana sini serta macam-macam lagi lah.

Alhamdulillah, Dengan izinnya Allah menemukan saya dengan produk yang hebat ni, percaya ke percaya? anda takkan percaya selagi anda sendiri tidak merasainya.

Pengambilan supplemen shaklee mengikut jadual dan cara yang betul menjadikan saya lebih bertenaga seperti hari hari biasa..macam tak berpantang gitu..walaupun syiqa kadang banyak meragam, terpaksa berjaga malam. Tido pn kurang tapi itu semua tidak mendatangkan stress pada saya..

Yang paling menggembirakan saya ialah syiqa sikit pun takde jaundis dan tulang-tulangnya lebih kuat dan ini menyenangkan saya untuk memegang serta memandikannya, maklumla baru pertama kali ada anak takut jugak nk pegang baby ni..nak tau apa rahsianya..??? Semestinya la ostematrik bukan sekadar kalsium..magnesium pun ada.

Dari segi punyusuan pula, sehingga ke hari ini Alhamdulillah saya masih lagi menyusu badan sepenuhnya. Mana taknya susu meriah dan cukup untuk syiqa tak perlu susu tambahan lain. Lagipun menyusu badan ni banyak manfaatnya boleh KLIK DISINI

Memandangkan saya bersalin secara episotomi, luka memang kena jaga betul-betul, adalah penting untuk pastikan sentiasa bersih dan tidak lembab kerana ini boleh memudaratkan. Jangan tak percaya dalam set berpantang ni juga ada disediakan supplemen membantu mempercepatkan penyembuhan luka. Senang cite macam khasiat ikan haruan gitu..Dalam masa 2 minggu je luka saya dah sembuh dan masalah sembelit pun kurang..lawas je..

Setiap ibu yang baru bersalin mesti risaukan berat badan. Ya la masa preggy dulu semua nk makan pantang nampak dimata, nak mengunyah je..saya la tu. Dulu masa awal-awal preggy berat saya 42kg akibat seronoknya makan ambik kau naik sampai 62kg..kenaikan yang membanggakan sangat, NAIK 19.7KG ok!! Tapi selepas bersalin dalam masa berpantang saya berjaya turun sekarang dah jd 48kg.nak kata diet 2 tak la sgt. RAHSIANYA!!! SET BERSALIN DAN MENYUSU SHAKLEE.



Bagi anda yang berminat untuk mendapatkan set hamil, berpantang dan menyusu ataupun lain-lain produk shaklee boleh hubungi saya ya :

HUDA (SID : 1163949)
010 2603654
hudanoor.2214@gmail.com
PM saya di FACEBOOK

Oh ya!! Lupa pulak nak share dengan anda semua. Bulan ni ada tripple promosi termasuklah Alfafa tau..milk booster yg hebat, pada anda yang nak susu meriah boleh la dapatkan segera ya..nak botol kecil atau besar dua-dua jimat tau.



Sekian dari saya, terima kasih kerana sudi meluangkan masa anda disini dan sekiranya anda rasa entry ini bermanfaat boleh klik butang share dibawah ya untuk berkongsi dengan rakan-rakan yang lain.














0 comments:

Post a Comment