Friday 30 January 2015

KENAPA ANAK ANDA KERAP SAKIT?

Salam hujung minggu saya ucapkan kepada anda semua. Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa di hujung minggu ini bersama saya di blog ummirasyiqah. Hujung minggu merupakan masa yang ditunggu-tunggu oleh semua orang terutamanya ibu bapa, ya la masa ni jelah kita boleh meluangkan masa bersama anak-anak tersayang sepanjang hari.

pernah tak anda semua terfikir kenapa anak-anak anda kerap sakit? sakitnya bermacam-macam lak tu seperti demam, selsema, cirit birit, batuk dan sebagainya secara berpanjangan. Dah pergi klinik, jumpa doktor, makan ubat semua-semua tapi baiknya sekejap je nanti sakit lagi dan adakalanya memakan masa yang lama untuk sembuh sepenuhnya.

Terdapat beberapa sebab kenapa anak-anak kita kerap sakit


Setiap ibu bapa pasti inginkan anak-anak mereka membesar dalam keadaan sihat, sama juga seperti saya. Bila anak sakit mula la risau, sedih je tengok kan anak nangis-nagis sakit . Belum lagi yang suka merengek, betul tak? sebagai ibu bapa yang bertanggungjawab apa salahnya kalau kita spend sedikit belanja untuk supplemen atau vitamin anak-anak dari kita membuang duit membelikan makanan tidak berkhasiat seperti junkfood dan fastfood.

Boleh ke kita bagi anak-anak makanan berkhasiat seperti di bawah setiap hari terutamanya bagi ibu bapa yang sentiasa sibuk dengan kerja. keluar pagi balik pun da hampir malam.


Supplemen ni bukan saja berkhasiat malah berkesan untuk meningkatkan selera makan anak serta membantu meningkatkan ketahan badan dari diserang penyakit. Bila anak dah sakit terpaksa ke klinik dan yang teruk lagi terpaksa admit wad, kos rawatan mau 3-4 angka di private hospital untuk seorang anak, kalau dah semua sakit macam mana pulak ya?so fikir-fikirkan la ya..mengeluarkan duit untuk membeli vitamin atau membeli junkfood!


kenapa vita-lea?



Mengandungi 18 vitamin dan nutrien penting yang diperlukan oleh kanak-kanak

Diperkaya dengan pelbagai vitamin dan diperbaharui dengan gabungan nutrisi yang lebih baik dari sebelumnya
The Shaklee difference

VITA-LEA berbeza dengan kebanyakan vitamin kanak-kanak lain yang terdapat di pasaran kerana ia tidak mengandungi pewarna, perisa, pengawet dan pemanis tiruan. Yang penting 100% semulajadi, selamat serta gluten free.

warna unggu yang cantik ditambah rasa anggur semulajadi mampu memikat kanak-kanak untuk menyukainya, dah la boleh kunyah..macam gula-gula anggur gitu.. makan gula-gula rosak gigi makan vitalea ada pemanis semulajadi dan tiada kaviti, selamat la untuk kesihatan gigi anak-anak anda.


Sekian dari dulu dari saya, semoga ianya bermanfaat untuk anda. Jika anda rasa entri ini berguna untuk anda bolehla klik butang share di bawah untuk dikongsikan dengan rakan-rakan yang lain.

Berminat nak dapatkan vitalea untuk anak-anak anda?

Berminat nak dapatkan supplemen kesihatan untuk keluarga terayang?

Boley hubungi saya ya:

0 comments:

Post a Comment